Αυτοψία Χατζηδάκη σε ΕΦΚΑ- Από τους 35 υπαλλήλους βρήκε μόλις 21

Από τους 35 υπαλλήλους του ΕΦΚΑ στο Υποκατάστημα της Αγίας Παρασκευής εργάζονταν σήμερα μόνο οι 21 όπως προέκυψε από την αυτοψία που έκανε το πρωί ο Υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης.

Όπως δήλωσε στον ΣΚΑΪ 100,3 ο ίδιος ο Υπουργός διαπίστωσε ότι μέσα στον ΕΦΚΑ υπάρχουν και “ρόδα ” όπως είπε χαρακτηριστικά δηλαδή  συνεπείς υπάλληλοι-αλλά γύρω τους, υπάρχουν και αρκετά αγκάθια δηλαδή μη συνεπείς υπάλληλοι, τους οποίους και προειδοποίησε να αναλάβουν τις ευθύνες τους.

Όπως ανέφερε ο Υπουργός, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στον ΕΦΚΑ τόσο με την ψηφιοποίηση όσο και με τα τηλέφωνα που δεν μπορούν να απαντηθούν όλα, κυρίως λόγω έλλειψης προσωπικού.

Ανακοίνωσε ότι εντός του καλοκαιριού θα δημιουργηθεί νέο ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο σε όλο το Υπουργείο Εργασίας με ιδιώτες τηλεφωνητές. Επίσης, μέσα στο καλοκαίρι οι ιδιώτες δικηγόροι και λογιστές θα εκδίδουν συντάξεις ενώ θα προχωρήσει και η ψηφιοποίηση.

Το νέο ηλεκτρονικό σύστημα θα ξεκινήσει να εξυπηρετεί πρώτα κατοίκους από απομακρυσμένα νησιά.

«Ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική. Πρέπει, λοιπόν, όχι μόνο η κυβέρνηση, αλλά και όλοι οι δημόσιοι λειτουργοί να μην το ξεχνάμε ούτε για ένα δευτερόλεπτο», αναφέρει ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, σε ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, μετά την επίσκεψη που πραγματοποίησε σε υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στην Αγία Παρασκευή, μαζί με το διοικητή του φορέα Παναγιώτη Δουφεξή και τον υποδιοικητή Νίκο Παγώνη.

Μεταξύ άλλων, στην ανάρτησή του, ο κ. Χατζηδάκης τονίζει ότι η ψηφιοποίηση πρέπει να προχωρήσει, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που προσφέρονται στους πολίτες πρέπει να αυξηθούν παραπέρα και η ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ, μετά τις τελευταίες αναβαθμίσεις της, να μετατραπεί σε βασικό κόμβο ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του πολίτη. Παράλληλα, προαναγγέλλει τη λειτουργία ενός μεγάλου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του υπουργείου και όλων των εποπτευόμενων οργανισμών, όπως είναι ο ΕΦΚΑ, με 24ωρη λειτουργία και δωρεάν κλήσεις των πολιτών, «για να υπάρχει σύντομα μία συνεχής, αναβαθμισμένη και επαγγελματική εξυπηρέτηση, με κατάλληλη σύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου με τις επιμέρους υπηρεσίες για την αναζήτηση πληροφορίας».

 

Πηγή: skai.gr


Πηγή

Leave a Reply