Μειώσεις τιμών σε 2.000 κωδικούς προϊόντων των σούπερ μάρκετ

Μειώσεις τιμών σε 2.000 κωδικούς προϊόντων των σούπερ μάρκετ: Περισσότερα από 2.180 προϊόντα εντάσσονται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας για μειώσεις τιμών, με στόχο τη στήριξη των καταναλωτών. Σύμφωνα με τα στοιχεία των αλυσίδων λιανεμπορίου και των προμηθευτών, οι μειώσεις κυμαίνονται από 3% έως και 35%, με μεσοσταθμική μείωση περίπου 8%.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, συναντήθηκε με τον Γενικό Διευθυντή της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας Απόστολο Πεταλά, ο οποίος τον ενημέρωσε ότι στην πρωτοβουλία για τη μείωση τιμών από τις εταιρείες λιανεμπορίου και προμηθευτές έχουν ενταχθεί περισσότεροι από 2.000 κωδικοί, αριθμός που ξεπερνά σημαντικά τον αρχικό στόχο.

Οι κωδικοί προϊόντων με τις μειώσεις τιμών

Ενδεικτικά παραδείγματα μειώσεων ανά κατηγορία:

  • Προϊόντα προσωπικής υγιεινής: 86 κωδικοί, με μείωση από 5% έως 13%, από εταιρείες όπως Beiersdorf, Colgate-Palmolive, Unilever, Σαράντης, Πρόκτερ και Γκάμπλ.
  • Είδη πρωινού και δημητριακά: 56 κωδικοί, με μειώσεις έως 23%, από εταιρείες όπως Γιώτης και K22 Global Traders.
  • Κατεψυγμένα τρόφιμα: 89 κωδικοί, με μειώσεις από 3% έως 20%, από Μπαρμπα Στάθης και Καλλιμάνης.
  • Τυριά: 34 κωδικοί, με μειώσεις έως 35%, από εταιρείες όπως Optima και Friesland Campina.
  • Χαρτικά και προϊόντα καθαριότητας: 24 κωδικοί, με μειώσεις έως 8%.
  • Πάνες και είδη φροντίδας: 36 κωδικοί, με μειώσεις έως 6%, από ΜΕΓΑ, Procter & Gamble και Essity.

Η πρωτοβουλία καλύπτει πλέον ένα ευρύ φάσμα προϊόντων καθημερινής χρήσης, επιβεβαιώνοντας τη συνεργασία της Πολιτείας με τις επιχειρήσεις για τη στήριξη των νοικοκυριών και τη διασφάλιση προσιτών τιμών.

 

Δημοσιεύτηκε στον Οδηγό του Πολίτη (https://www.odigostoupoliti.eu)



Πηγή

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ