«Η ειδική αγωγή δεν είναι μόνο θέμα ευαισθησίας, αλλά κοινωνικής δικαιοσύνης»

Το 2ο Ειδικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης  Πυλαίας – Χορτιάτη επισκέφτηκε το πρωί της Παρασκευής ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης και συνομίλησε με γονείς και μαθητές για το μείζον πρόβλημα που αντιμετωπίζουν.

Ο Δήμος Πυλαίας θα προχωρήσει στην αναστολή της λειτουργίας του 2ου ΕΕΕΕΚ, του Ειδικού Δημοτικού και του Ειδικού νηπιαγωγείου, καθώς τα κτήρια που στεγάζουν τα σχολεία, έχουν κριθεί ακατάλληλα από τις αρμόδιες επιτροπές.

Αν και το θέμα της ακαταλληλότητας των χώρων  έχει τεθεί εδώ και χρόνια, όπως σημείωσαν οι γονείς των μαθητών με ειδικές ανάγκες, ζουν με την αγωνία αν τον Σεπτέμβριο θα υπάρχει για τα παιδιά τους κατάλληλος χώρος.  

Περαιτέρω, η κατανομή των μαθητών σε άλλα ειδικά σχολεία του νομού στο μέσον της σχολικής χρονιάς ανατρέπει κάθε οικογενειακό προγραμματισμό και διαταράσσει την καθημερινότητα των παιδιών.

Σε δηλώσεις του, ο κ. Ανδρουλάκης επισήμανε μεταξύ άλλων:

Το ζήτημα της ειδικής αγωγής δεν είναι μόνο θέμα ευαισθησίας, είναι πάνω απ’ όλα ένα ζήτημα κοινωνικής δικαιοσύνης.

Ήρθαμε σήμερα εδώ, στην Πυλαία, διότι αναστέλλεται η λειτουργία του 2ου ειδικού σχολείου και νηπιαγωγείου, καθώς κρίθηκαν ακατάλληλες οι υποδομές. Στα μέσα της σχολικής περιόδου, τα παιδιά μας μπαίνουν σε μια πολύ μεγάλη περιπέτεια, ανατρέποντας το σχολικό τους πρόγραμμα, δυσκολεύοντας τις οικογένειές τους και τα ίδια.

 Τα προβλήματα της ειδικής αγωγής τα συναντούμε σε όλη την Ελλάδα. Η χώρα μας είναι πολύ πίσω σε ένα θέμα, που αφορά χιλιάδες ελληνόπουλα.

Έχει χρέος η κυβέρνηση να αξιοποιήσει σωστά τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης για να φτάσουμε σε ένα επίπεδο εκπαιδευτικών υπηρεσιών αλλά και για τη μετέπειτα ζωή τους στα επίπεδα άλλων ευρωπαϊκών κρατών.

Από την πλευρά μας, θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις, γιατί είναι προτεραιότητά μας αυτά τα παιδιά που έχουν ανάγκη το κοινωνικό κράτος, που έχουν ανάγκη όλους εμάς δίπλα τους, να τους προσφέρουμε μια καλύτερη ζωή.


Πηγή

Leave a Reply