myΔΕΗ. Ηλεκτρονικός λογαριασμός με δυνατότητα μέτρησης από τον καταναλωτή

ΔΕΗ. Οδηγίες εγγραφής στην ηλεκτρονική υπηρεσία myΔΕΗ

Πώς μπορώ να εγγραφώ στο myΔΕΗ;
Η εγγραφή γίνεται μόνο μέσω της επίσημης ιστοσελίδας μας dei.gr, στην ενότητα myΔΕΗ ανάλογα με την κατηγορία πελάτη στην οποία ανήκετε (φυσικό πρόσωπο/ιδιώτης, νομικό πρόσωπο/εταιρεία, πελάτης πολλαπλού/Δήμος), συμπληρώνοντας την αντίστοιχη ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής.

Με τη σωστή συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής, αποστέλλονται αυτόματα με SMS ο κωδικός ενεργοποίησης στο κινητό σας και e-mail ενεργοποίησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση (email) που δηλώσατε. Ακολουθώντας τις οδηγίες που δίνονται, αποκτάτε άμεσα πρόσβαση στην υπηρεσία myΔΕΗ.

 

Εγγραφή στην ηλεκτρονική υπηρεσία myΔΕΗ

https://www.dei.gr/el/mydei/

 

Μπορώ να κάνω εγγραφή δεύτερου χρήστη (π.χ. της συζύγου ή του πατέρα μου) με το ίδιο email ή κινητό;
Ναι, μπορεί να γίνει εγγραφή με το ίδιο email. Σας συμβουλεύουμε να έχετε εύκαιρα το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό Πρόσβασης, για να μπορείτε να βλέπετε τους αντίστοιχους λογαριασμούς κάθε φορά

Συμπληρώνοντας τη φόρμα εγγραφής, ενημερώθηκα ότι δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση της εγγραφής. Γιατί;
Κατά την προσπάθεια της εγγραφής σας, εμφανίζεται πάντα μήνυμα με κόκκινα γράμματα, το οποίο περιγράφει αναλυτικά σε ποιο σημείο υπάρχει πρόβλημα. Διαβάστε προσεκτικά το μήνυμα που εμφανίζεται. Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να λύσετε το θέμα, επικοινωνήστε εδώ.

Ποιοι είναι οι κωδικοί πρόσβασης στο myΔΕΗ;
Κατά την εγγραφή σας δηλώνετε εσείς το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό Πρόσβασης που επιθυμείτε. Σε περίπτωση που δεν τους θυμάστε, μπορούμε να σας τους υπενθυμίσουμε από την οθόνη: Ανάκτηση στοιχείων πρόσβασης στην αρχική σελίδα του myΔΕΗ

Κατά την εγγραφή σας δηλώνετε εσείς το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό Πρόσβασης που επιθυμείτε. Σε περίπτωση που δεν τους θυμάστε, μπορούμε να σας τους υπενθυμίσουμε από την οθόνη: Ανάκτηση στοιχείων πρόσβασης στην αρχική σελίδα του myΔΕΗ.

Ξέχασα το password (κωδικός πρόσβασης) ή το όνομα χρήστη στο myΔΕΗ. Τι πρέπει να κάνω;
Για να ανακτήσετε το Όνομα Χρήστη ή τον Κωδικό Πρόσβασης, ακολουθήστε τον σύνδεσμο Ανάκτηση στοιχείων πρόσβασης (πατώντας ‘Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;’ ή ‘Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης;’), που θα βρείτε στην αρχική σελίδα του myΔΕΗ.

Εάν προσπαθείτε να συνδεθείτε από κινητό, πατήστε το ‘Ξεχάσατε όνομα χρήστη ή κωδικό πρόσβασης;

Πού θα βρω τον Κωδικό Εταίρου, ώστε να κάνω την εγγραφή μου;
Ο Κωδικός Εταίρου αναγράφεται στον λογαριασμό σας

Εάν δεν λαμβάνω τους λογαριασμούς μου, πού θα βρω τον Κωδικό Εταίρου;
Σε περίπτωση που δεν έχετε κανέναν λογαριασμό του τελευταίου 12μήνου, μπορείτε να καλέσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 800-900-1000, είτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ, γνωρίζοντας ταυτότητα (ή Διαβατήριο) και ΑΦΜ.

Εάν δεν λαμβάνετε τους λογαριασμούς σας στον τόπο διαμονής σας, μπορείτε να ζητήσετε αλλαγή της διεύθυνσης αποστολής τους, μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ εδώ για Φυσικά Πρόσωπα και εδώ για Επιχειρήσεις, ή μέσω του 800-900-1000 ή να επισκεφθείτε το πλησιέστερο κατάστημα της ΔΕΗ. Απαραίτητη προϋπόθεση η πιστοποίηση των προσωπικών σας στοιχείων (ΑΦΜ και Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας ή Διαβατηρίου).

Σε περίπτωση που είστε μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας

Έχω περισσότερους από έναν Κωδικό Εταίρου. Με ποιον πρέπει να κάνω εγγραφή στο myΔΕΗ;
Με οποιονδήποτε Κωδικό Εταίρου και εάν κάνετε την εγγραφή σας, αυτομάτως όλοι θα εμφανιστούν στον χρήστη σας με την ολοκλήρωση της εγγραφή σας, αρκεί να έχουν τα ίδια στοιχεία (ΑΔΤ και ΑΦΜ)

Έχω κάνει εγγραφή, αλλά δεν εμφανίζονται οι λογαριασμοί για όλα τα ακίνητα που είναι στο όνομά μου. Τι πρέπει να κάνω;
Εμφανίζονται αυτόματα οι λογαριασμοί σας για κάθε ακίνητό σας, εφόσον τα στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στο myΔΕΗ είναι ίδια με αυτά που διατηρούμε στο μηχανογραφικό μας σύστημα.

Εάν κάποιο ακίνητο, του οποίου οι λογαριασμοί εκδίδονται στο όνομά σας ή στην επωνυμία της εταιρείας σας, δεν εμφανίζεται αυτόματα, τότε θα πρέπει να μεριμνήσετε ώστε να διορθωθούν/συμπληρωθούν τα προσωπικά σας στοιχεία (ΑΦΜ, ΑΔΤ/Διαβατήριο) στο μηχανογραφικό μας σύστημα, αποστέλλοντας αίτημα ηλεκτρονικά εδώ αν είστε Φυσικό Πρόσωπο και εδώ αν το αίτημα αφορά Νομικό Πρόσωπο.

Οι λογαριασμοί της μόνιμης κατοικίας μου είναι στο όνομά μου, ενώ του εξοχικού μου στο όνομα της συζύγου μου. Μπορώ με μια εγγραφή να έχω πρόσβαση και για τα δύο ακίνητα;
Όχι. Κάθε χρήστης της εφαρμογής myΔΕΗ κατά την εγγραφή του πιστοποιείται με βάση τα προσωπικά του στοιχεία (ΑΦΜ και ΑΔΤ/Διαβατηρίου). Ως εκ τούτου, έχετε πρόσβαση μόνο στους λογαριασμούς που εκδίδονται στο όνομά σας.


Πηγή

Leave a Reply