Αθήνα – Θεσσαλονίκη μέσα από καρόδρομους – Απίστευτες εικόνες ταλαιπωρίας

Απίστευτη ταλαιπωρία βιώνουν σήμερα, προπαραμονή Χριστουγέννων, οι εκδρομείς που πηγαίνουν από την Αθήνα προς τη Θεσσαλονίκη, καθώς στο ύψος της Λειβαδιάς, δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν ούτε τη νέα, ούτε την παλιά εθνική οδό, λόγω των αγροτικών μπλόκων και των μέτρων που λαμβάνει η ΕΛ.ΑΣ. για την ασφάλεια των οδηγών. 

Όπως φαίνεται στα βίντεο του skai.gr, που τραβήχτηκαν στις 11:30 το πρωί της Τρίτης, οι οδηγοί αναγκάζονται να πάνε από καρόδρομους… Απίστευτο και όμως αληθινό!

Καταγγελία στον ΣΚΑΪ: Αναγνώστης περιγράφει την ταλαιπωρία του στη διαδρομή Αθήνα – Κομοτηνή – Αθήνα 

Παράλληλα, αναγνώστης και τηλεθεατής του ΣΚΑΪ μέσω email του περιγράφει τον αγώνα δρόμου που έκανε στη διαδρομή Αθήνα – Κομοτηνή – Αθήνα.

Όπως μας αναφέρει: 

«Αν και είναι περασμένη η ώρα και εγώ πολύ ταλαιπωρημένος, σας στέλνω αυτό το mail για να καταθέσω την εμπειρία μου για το τι σημαίνει “….η κίνηση στις Εθνικές οδούς γίνεται μέσω παρακαμπτηρίων….”. 

Για προσωπικούς λόγους ήθελα να πάω στην Κομοτηνή, και, εννοείται, να γυρίσω, χρησιμοποιώντας το αυτοκίνητό μου.

Παρ’ όλο που ήξερα ότι θα αντιμετωπίσω καθυστερήσεις ξεκίνησα με την ελπίδα ότι όλα τα προβλήματα θα ήταν εντός λογικών πλαισίων. Δυστυχώς, έκανα λάθος. Έκανα 10 ώρες να πάω και 13 να γυρίσω.

Εκτός από την χρονική καθυστέρηση, σημειώνω κάποια πολύ σοβαρά θέματα τα οποία είναι:

  • Για τις παρακάμψεις χρησιμοποιούνται οδοί οι οποίες είναι ακατάλληλες και αυτό για τους εξής λόγους:
  • Είναι πολύ στενές με ακατάλληλο οδόστρωμα για να κυκλοφορούν φορτηγά και ΙΧ σε 2 αντίθετα ρεύματα (στην Χαλάστρα φορτηγά 25 και 30 tn κυκλοφορούν σε δρόμους που δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν αν υπερβαίνουν τους 3,5 tn).
  • Η σήμανση, που κατευθύνει τους οδηγούς στην παράκαμψη, είναι πρόχειρη και εύκολα μπορεί να μπερδευτεί κάποιος που δεν ξέρει την περιοχή,
  • Κατά κανόνα δημιουργείται υπερβολική κίνηση σε κατοικημένες περιοχές (σήμερα στην Αλίαρτο το μποτιλιάρισμα στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη ήταν τουλάχιστον 1,5 KM). Αυτό ουσιαστικά χωρίζει τα χωριά στη μέση αφού η διάσχιση του οδοστρώματος από πεζούς είναι σχεδόν αδύνατη, ιδιαίτερα το βράδυ.
  • Σε αρκετές περιπτώσεις η παράκαμψη είναι υπερβολικά μεγάλη και δημιουργεί την αίσθηση ότι δεν πρόκειται για παράκαμψη αλλά για κουραστική περιοδεία.

Όλα τα παραπάνω μπορούν να δημιουργήσουν σοβαρά ατυχήματα και βέβαια απαγορεύουν κάθε σκέψη για προσπέρασμα.

Η διαγράμμιση τόσο στις παρακαμπτήριες όσο και στον Ε75 αλλά και την Εγνατία οδό έχει ξεθωριάσει τόσο που δεν φαίνεται σχεδόν καθόλου όταν σουρουπώνει πολύ δε μάλλον όταν ταυτόχρονα βρέχει.

Σε πολλές παρακάμψεις τα τρακτέρ που υποτίθεται ότι μπλοκάρουν τον δρόμο είναι παρκαρισμένα στις άκρες του δρόμου και δεν εμποδίζουν την διέλευση.

Οι επαρχιακές οδοί δεν έχουν ΣΕΑ, ούτε PARKING και WC και αυτό αναγκάζει τους οδηγούς και επιβάτες να χρησιμοποιούν υπαίθριους χώρους, πράγμα που είναι πολύ επικίνδυνο, ιδιαίτερα το βράδυ που δεν φαίνεται αυτός που έχει κατέβει γιατί το έχει ανάγκη.

Επίσης, τα μπλόκα των τρακτέρ δεν φαίνονται από τις παρακάμψεις και κατ΄ επέκταση οι οδηγοί δεν βλέπουν το πλήθος των διαμαρτυρόμενων, με αποτέλεσμα να τους μένει μόνο η δυσφορία για την ταλαιπωρία που υφίστανται.

Τελειώνοντας θα ήθελα να σημειώσω, λόγω των παρακάμψεων, πως διαπιστώνουμε ότι η φύση είναι ακόμη πράσινη και όμορφη, οι εθνικές οδοί, περιλαμβανομένων και των αυτοκινητοδρόμων, είναι ασυντήρητοι με άπειρες λακκούβες που αναγκάζουν τα φορτηγά να βγαίνουν στο αριστερό ρεύμα για να μην πάθουν ζημιά αλλά και οι αγρότες χάνουν από τον αγώνα τους κλείνοντας τους δρόμους». 

Πηγή: skai.gr


Πηγή

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ