Νέα ψηφιακή εφαρμογή για τα ραντεβού διασύνδεσης ERP

ΑΑΔΕ: Νέα ψηφιακή εφαρμογή για την καταχώρηση των ραντεβού διασύνδεσης ERP – POS

Σε λειτουργία τίθεται το Μητρώο Παρεχόμενων Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης ERP. Οι επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης ERP πρέπει να καταχωρήσουν έως 31/5 τα προγραμματισμένα ραντεβού με τις υπόχρεες επιχειρήσεις για τη διασύνδεση των ταμειακών συστημάτων τους με τα POS, τα οποία πρέπει να υλοποιηθούν έως την 1/7. Ειδικότερα, με απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων ορίζονται τα παρακάτω:

 

Α. Για τις επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης ERP

Οφείλουν να δηλώσουν έως 31/05/2024 το σύνολο των ραντεβού τους, ανάλογα με τον χρόνο υλοποίησής τους, ακολουθώντας το παρακάτω χρονοδιάγραμμα:

 

Καταχώρηση ραντεβού στο Μητρώο Ημερομηνία προγραμματισμένου ραντεβού
από 26/4/2024 έως 13/5/2024 από 26/4/2024 έως και 1/7/2024
από 14/5/2024 έως και μία εργάσιμη ημέρα πριν την πραγματοποίησή του ραντεβού από 26/4/2024 έως και 31/5/2024
από 14/5/2024 έως και την 31/5/2024 από 1/6/2024 έως και 1/7/2024

 

 

Επισημαίνουμε ότι η προϋπόθεση για την παράταση της προθεσμίας διασύνδεσης έως 1/7 είναι η επιχείρηση να διαθέτει προγραμματισμένο ραντεβού με σκοπό την υλοποίηση διασύνδεσης εντός Ιουνίου 2024.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), στη διαδρομή Εφαρμογές > Λοιπές Υπηρεσίες > Μητρώο Παρεχόμενων Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης ERP.

Η Δήλωση Πληροφοριών Χρηστών ERP θα περιλαμβάνει τα εξής:
1. ΑΦΜ Χρήστη ERP
2. Εμπορική ονομασία ERP
3. Ένδειξη (Ν/Ο) μη λειτουργίας της οντότητας Χρήστης ERP έως και την 1η Ιουλίου 2024 λόγω εποχικότητας (προαιρετικό πεδίο).
4. Ημερομηνία προγραμματισμένου ραντεβού, για την υλοποίηση της διασύνδεσης του ERP και του/των ΦΗΜ ή του λογισμικού Παρόχου Υπηρεσιών ηλεκτρονικής έκδοσης στοιχείων με τα Μέσα Πληρωμών που διαθέτει ο Χρήστης ERP.

 

Β. Για τις υπόχρεες επιχειρήσεις

Μετά την υποβολή της Δήλωσης Πληροφοριών από τις επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης και από τις 14 Μαΐου οι υπόχρεες επιχειρήσεις οφείλουν:
•    να ελέγξουν τις πληροφορίες στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) στη διαδρομή Μητρώο και Επικοινωνία > Στοιχεία Επιχείρησης και
•    να διατυπώσουν ενδεχόμενες διαφωνίες με τα καταχωρημένα στοιχεία, επιλέγοντας τη σχετική ένδειξη. Η ΑΑΔΕ θα ενημερώνει την επιχείρηση τεχνικής υποστήριξης ERP ώστε να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθώσεις.
Σε περίπτωση που υπόχρεη επιχείρηση δεν έχει δηλωθεί έως τις 13/5 σε προγραμματισμένο ραντεβού, θα λάβει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για την άμεση ανεύρεση επιχείρησης τεχνικής υποστήριξης

 


Πηγή

Leave a Reply