Πλήθος retweet και share σε φωτογραφίες όπου ποζάρει ο ίδιος με μία τσάντα με την επωνυμία γνωστού καταστήματος ανδρικών ρούχων εξασφάλισε ο υπουργός Ανάπτυξης το απόγευμα του Σαββάτου, ανεβάζοντάς τες στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter και στο Facebook.
Στις αναρτήσεις του, ο Άδωνις Γεωργιάδης υποστηρίζει πως πραγματοποίησε μία «παράδοση εκτός (sic)», με τη μέθοδο του click away από το συγκεκριμένο κατάστημα, ώστε να ελέγξει πως λειτουργεί η αγορά. «Έκανα την παραγγελία μου, μου έστειλαν μήνυμα, πήγα στην ώρα μου, πλήρωσα με την κάρτα μου. Όλα απλά και εύκολα» καταλήγει ο υπουργός, με τα σχόλια ωστόσο κάτω από τις αναρτήσεις του να μην είναι και τόσο κολακευτικά.
Τα σχόλια που συγκέντρωσε ο Αδ. Γεωργιάδης ποικίλουν, από κριτική για τους χειρισμούς του ως υπουργός και την τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η αγορά, έως και για την επιλογή ενός καταστήματος που δεν προσφέρεται για όλα τα βαλάντια, ενώ φυσικά δεν λείπουν και εκείνοι που τον ψέγουν για την γκρίζα διαφήμιση που κατάφερε με τις αναρτήσεις του.
Το ThePressProject (και το ErgasiaNET που αναδημοσιεύει το άρθρο) δημοσιεύουν τις φωτογραφίες από τις αναρτήσεις του, χωρίς όμως να φαίνεται η επωνυμία του καταστήματος που φρόντισε ο υπουργός να φαίνονται στις φωτογραφίες που ανέβασε ο ίδιος.
Νωρίτερα, ο ίδιος υποστήριξε σε δηλώσεις του για την έμπνευση του click away στο Mega πως «έχουμε πετύχει να έχουμε έναν κάποιο τζίρο, αλλά είναι καλύτερος του μηδενός», και επέκρινε τους καταστηματάρχες πως «στο εμπόριο αν ξεκινάς με γκρίνια και αρνητισμό θα πουλήσεις λιγότερο» και πως «χρειάζεται χαμόγελο και καλή διάθεση».
«Το αίτημα πολλών επιχειρηματιών να ανοίξει το λιανεμπόριο και να λειτουργήσει με ραντεβού απορρίφθηκε από την επιτροπή των λοιμωξιουλόγων ακριβώς γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να γεμίσουν οι δρόμοι και να σημειωθούν φαινόμενα συνωστισμού» υποστήριξε ακόμα.