Με μια σειρά από twett η Alpa Bank έδωσε εξηγήσεις και απαντήσεις, στους πελάτες που ξαφνικά έλαβαν sms για αλλαγή κωδικών στο e- banking ή έλαβαν μηνύματα για παλιότερες χρονικά συναλλαγές που είχαν κάνει.
Όπως απάντησε μέσω twitter η τράπεζα: «Λόγω τεχνικών θεμάτων στο σύστημα ενημέρωσης μέσω SMS, αριθμός συνδρομητών του myAlpha Web έχει δεχθεί, τις τελευταίες ώρες, ενημερωτικά μηνύματα που αναφέρονται σε παλαιότερες ημερομηνίες και συναλλαγές.Δεν υφίσταται ζήτημα ασφάλειας ή επίθεσης στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Τράπεζας. Λυπούμαστε για την αναστάτωση. Οι τεχνικές υπηρεσίες της Alpha Bank και των συνεργατών της εργάζονται από την πρώτη στιγμή για την ταχεία αντιμετώπιση του ζητήματος. Συνδρομητές που λαμβάνουν τέτοια μηνύματα παρακαλούνται να τα αγνοούν.»
Λόγω τεχνικών θεμάτων στο σύστημα ενημέρωσης μέσω SMS, αριθμός συνδρομητών του myAlpha Web έχει δεχθεί, τις τελευταίες ώρες, ενημερωτικά μηνύματα που αναφέρονται σε παλαιότερες ημερομηνίες και συναλλαγές.
— Alpha_Bank (@Alpha_Bank) July 3, 2020
Δεν υφίσταται ζήτημα ασφάλειας ή επίθεσης στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Τράπεζας. Λυπούμαστε για την αναστάτωση.
— Alpha_Bank (@Alpha_Bank) July 3, 2020
Οι τεχνικές υπηρεσίες της Alpha Bank και των συνεργατών της εργάζονται από την πρώτη στιγμή για την ταχεία αντιμετώπιση του ζητήματος. Συνδρομητές που λαμβάνουν τέτοια μηνύματα παρακαλούνται να τα αγνοούν.
— Alpha_Bank (@Alpha_Bank) July 3, 2020
Πηγή: skai.gr