Τι είναι η επώνυμη αίτηση για πρόσβαση στα δημόσια έγγραφα

Αριθμ. 8229 – ΦΕΚ Τεύχος Β 2601/27.05.2025
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 21797/30.12.2024 απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών «Τρόποι υποβολής αιτημάτων για την πρόσβαση στα δημόσια έγγραφα και διαχείρισή τους από τις αρμόδιες υπηρεσίες» (Β’ 7302).

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
αποφασίζουμε:

Άρθρο 1
Τροποποίηση του άρθρου 2

Αντικαθίσταται το άρθρο 2 της υπ’ αρ. 21797/2024 υπουργικής απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών «Τρόποι υποβολής αιτημάτων για την πρόσβαση στα δημόσια έγγραφα και διαχείρισή τους από τις αρμόδιες υπηρεσίες» (Β’ 7302) ως εξής:

«Άρθρο 2
Έννοια επώνυμης αίτησης

Επώνυμη είναι η αίτηση, η οποία αναγράφει τα στοιχεία του αιτούντος και, συγκεκριμένα, το όνομα, το επώνυμο, τον αριθμό δελτίου ταυτότητας και τα στοιχεία επικοινωνίας του, ανεξαρτήτως του τρόπου με τον οποίο υποβάλλεται, δια ζώσης ή ηλεκτρονικά. Η αίτηση που υποβάλλεται ηλεκτρονικά έχει τη μορφή συνημμένου στο ηλεκτρονικό μήνυμα εγγράφου υπογεγραμμένου με εγκεκριμένη ψηφιακή υπογραφή ή με θεωρημένο γνήσιο υπογραφής μέσω των ηλεκτρονικών εφαρμογών “Ψηφιακή Βεβαίωση εγγράφου” ή “Ψηφιακή βεβαίωση ιδιωτικού συμφωνητικού” της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του δημοσίου (ΕΨΠ-gov.gr)».

Άρθρο 2
Έναρξη ισχύος

Η παρούσα ισχύει από την δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

Δημοσιεύτηκε στον Οδηγό του Πολίτη (https://www.odigostoupoliti.eu)



Πηγή

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ