Hellenic Train: Πώληση εισιτηρίων και τηλεφωνικά

Hellenic Train: Πώληση εισιτηρίων και τηλεφωνικά. Νέα Υπηρεσία Τηλεφωνικών Κρατήσεων. Με γνώμονα την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, η Hellenic Train εισάγει έναν εναλλακτικό τρόπο κράτησης εισιτηρίων, μέσω της νέας της Υπηρεσίας Τηλεφωνικών Κρατήσεων.

Η πώληση εισιτηρίων είναι πλέον δυνατή και μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου στον αριθμό 14511, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στο επιβατικό κοινό. Το Τηλεφωνικό Κέντρο λειτουργεί καθημερινά από τις 07:00 έως τις 21:00, εξυπηρετώντας 7 ημέρες την εβδομάδα. Σημειώνεται πως για διεθνείς κλήσεις, η εξυπηρέτηση παρέχεται μέσω του αριθμού +30 210 624 1945.

Η νέα υπηρεσία πώλησης εισιτηρίων μέσω Τηλεφωνικού Κέντρου αποτελεί ακόμα μία πρωτοβουλία της Hellenic Train για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και της ταξιδιωτικής εμπειρίας των επιβατών και ενισχύοντας και διαμορφώνοντας ένα ολοκληρωμένο σύστημα επιλογής κρατήσεων σε κάθε σημείο επαφής με το κοινό:

  • -μέσω της εφαρμογής της Hellenic Train
  • -μέσω της ιστοσελίδας www.hellenictrain.gr
  • -μέσω των διαθέσιμων εκδοτηρίων
  • -μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών 14511
  • -εντός του συρμού από το προσωπικό της Hellenic Train

Παράλληλα, σε συνάρτηση με τη στρατηγική προώθησης εναλλακτικών και πιο φιλικών επιλογών κράτησης εισιτηρίων για τους επιβάτες, η Hellenic Train προχωρά σε αναδιοργάνωση των εκδοτηρίων σε συγκεκριμένους σταθμούς του δικτύου της.

Ειδικότερα, από την Τρίτη 27 Μαΐου 2025 και σταδιακά έως τις 31 Μαΐου 2025, τα εκδοτήρια σε Νέα Πέραμο, Σκύδρα, Νάουσα, Ροδόπολη, Αλεξάνδρεια, Λιμάνι Αλεξανδρούπολης, Λιτόχωρο, Αμύνταιο, Δράμα, Έδεσσα, Σέρρες, Φλώρινα, Βέροια, Κιλκίς, Άδενδρο, Κομοτηνή, Στυλίδα, Τιθορέα, Αίγιο και Λαμία θα διακόψουν τη λειτουργία τους, με την εξυπηρέτηση των επιβατών να πραγματοποιείται από όλα τα υπόλοιπα κανάλια διάθεσης εισιτηρίων.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους σταθμούς, στους οποίους δεν λειτουργεί εκδοτήριο, οι επιβάτες μπορούν να ενημερωθούν μέσω της νέας τηλεφωνικής γραμμής «ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΤΑΘΜΩΝ» στον αριθμό 2106241943 ή να επισκεφθούν την ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.hellenictrain.gr/ticket-office-restructuring

 

Δημοσιεύτηκε στον Οδηγό του Πολίτη (https://www.odigostoupoliti.eu)



Πηγή

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ