Ηλεκτρονικά τα αιτήματα των πολιτών για εξυπηρέτηση από τις δημόσιες υπηρεσίες

Ηλεκτρονικά τα αιτήματα των πολιτών για εξυπηρέτηση από τις δημόσιες υπηρεσίες

Υποβολή ερωτημάτων και αιτημάτων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών

 

Διαθέσιμη στους πολίτες για την επικοινωνία και την υποβολή ερωτημάτων και αιτημάτων σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών των φορέων είναι η ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr

 

Το support.gov.gr ενοποιεί τον τρόπο επικοινωνίας με τους κυβερνητικούς φορείς για τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στο gov.gr.

Δημιουργείται, έτσι, ένας ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τις δημόσιες υπηρεσίες, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και την λήψη απαντήσεων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών κάθε φορέα.

Πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη υπηρεσία που παρέχεται από το gov.gr, επιλέγουν το πεδίο «Επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται. Αφού ταυτοποιηθούν με τους κωδικούς Taxisnet, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα. Μετά την υποβολή, λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

Στη συνέχεια, το gov.gr διαμοιράζει τα αιτήματα – ερωτήματα αυτόματα, στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης. Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης αναρτάται στη θυρίδα απαντήσεων του πολίτη. Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στη θυρίδα απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας.

Ήδη, υποστηρίζονται από το support.gov.gr 259 ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται από τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομικών, καθώς επίσης και από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και την ΗΔΙΚΑ. Σταδιακά, όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες θα ενταχθούν στο support.gov.gr

 

 

Πως λειτουργεί

– Για να υποβάλετε αίτημα σχετικά με την υπηρεσία επιλέξετε Υποβολή Ερωτήματος.
– Για να παραλάβετε την απάντηση στο ερώτημα σας και να δείτε συνολικά τις απαντήσεις σας από το Κέντρο Εξυπηρέτησης, επιλέξτε Προβολή Απαντήσεων.
– Θα χρειαστείτε τους προσωπικούς σας κωδικούς στο Taxisnet.

 

Υποβολή αιτήματος εξυπηρέτησης – λήψη απάντησης

Η ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr συγκεντρώνει την επικοινωνία, με τους κυβερνητικούς φορείς, για τις ψηφιακές υπηρεσίες, που παρέχονται στην ενιαία κυβερνητική πύλη gov.gr.

Πολίτες και επιχειρήσεις επιλέγουν στο gov.gr, την ψηφιακή υπηρεσία που τους ενδιαφέρει και εκτελούν ψηφιακά τη συναλλαγή τους.

Σε περίπτωση που επιθυμούν να υποβάλλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης, σχετικά με την επιλεγμένη ψηφιακή υπηρεσία, επιλέγουν «επικοινωνία», στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται.

Με χρήση κωδικών TaxisNet υποβάλλουν προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα και λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

To gov.gr .για όσους Φορείς και ψηφιακές υπηρεσίες έχουν ενταχθεί στο support.gov.gr, διαμοιράζει τα αιτήματα – ερωτήματα αυτόματα, στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης.

Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης, αναρτάται στο προσωποποιημένο αποθετήριο απαντήσεων του πολίτη ή της επιχείρησης.

Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στο προσωπικό αποθετήριο απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας.

Η πρόσβαση στο προσωπικό αποθετήριο απαντήσεων πραγματοποιείται με τη χρήση των κωδικών TaxisNet.

Σταδιακά όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες θα ενταχθούν στο support.gov.gr

 

Σχετικά: Κατάργηση της υποχρέωσης επικυρώσεων αντιγράφων εγγράφων

 


Πηγή

Leave a Reply